Pages

Thursday, June 18, 2020

幸福好簡單馬德鐘最愛阿仔炮製鋼琴伴奏早餐 - on.cc東網

karitosas.blogspot.com

視帝馬德鐘的兒子馬在驤,被譽為矚目星二代,外貌身形出眾,性格十分暖男,除會拉小提琴、鋼琴、結他外,又愛整甜品,是馬德鐘眼中的孝順仔,他笑言私下父子角色對調,他不嚴管兒子,反被兒子管,父親節將至,馬德鐘認為不需要禮物,因為每天早上聽着兒子送上的「鋼琴伴奏早餐」已感到好幸福。

馬德鐘(Joe)與年屆22歲的馬在驤(Xiang),無論氣質身形相近,在澳洲大學攻讀機械工程的Xiang,預計明年12月畢業,早前父子一同受訪,一套西裝,父子拆開西裝褸和西褲分開着,平日他們也會交換衫穿着,十分老友,Joe說:「由細到大,我覺得同佢好老友,唔知佢覺得係咪,可能我主觀願望,我哋亦有好多共同嗜好,成日一齊睇戲、講戲,從冇嘈過交。」Xiang說:「我哋都幾好朋友,有時想同佢玩小提琴合奏,想合奏巴哈嘅二重奏。」期間父子一時興致到,即場哼出名曲,Xiang更彈奏一段鋼琴樂曲,充滿詩意。馬德鐘與太太結婚廿周年時,父子曾同台拉奏小提琴,會否再同台演出?Joe揚言實有機會。Xiang具音樂天賦,除有八級小提琴資格外,鋼琴和結他自學亦達高水準,Joe說:「我覺得有受電影影響,我哋鍾意睇一啲彈琴電影,最近睇咗套《聲光伴我飛》(The Legend of 1900),佢覺得音樂好聽,就想彈番出嚟,所以家長指引睇乜嘢戲,好重要!」

而最窩心的,定是每朝早上兒子炮製的「鋼琴伴奏早餐」,Joe說:「其實我每日都好感動,早餐佢食得快啲,食完就去彈琴,我同老婆一路食一路有琴聲伴住,呢個感覺好幸福,唔使節日送禮,每日係咁已經好好,好似五星級酒店食早餐。」Xiang間中午飯後,讓父母邊吃着他炮製的芝士蛋糕邊再伴奏,記得兩年前馬德鐘生日,Xiang親手做了一個朱古力生日蛋糕送他,令向來沒有慶祝生日習慣的Joe,甚為意外,所以馬德鐘直言跟兒子在一起是開心事。更爆出暖男秘密,他說:「我唔會管佢,因為佢好自律,無乜特別需要管,反而佢管我多啲,(點管你?)叫我唔好食咁多、早啲瞓啦呢啲,(你聽教?)我OK,哈哈,好建議會聽,無論乜嘢年紀都要進步。」

Xiang過往放假返港,試過行騷及出席活動,坦言對拍電視及電影亦感興趣,問到畢業後正式入行?他說:「畢業後可能會喺澳洲攞牌做工程師,自己鍾意讀呢科,但唔知鍾唔鍾意做,我有啲同學讀完一年就退出,覺得難唔鍾意;有啲因為鍾意數學先去讀工程,但讀完就發覺唔鍾意。另一個選擇可能發展模特兒,試吓拍戲,(做暖男角色冇難度?)想做反派,型嘛!(傳承爸爸做演藝工作?)係,屋企冇畀意見,我成功佢哋都會開心。」馬德鐘稱以前也經常做反派,笑言:「做反派好,先有得演。」對於兒子是否入行,他抱開放態度,支持兒子選自己行的路,不應以錢掛帥。

Xiang坦言父母對他的悉心栽培,十分感動,「如果自己將來有細路都唔知點搞?」Joe笑說:「都係掟畀我哋栽培囉!」Xiang稱報答家人最好的方法就是「照顧好自己。」兒子咁生性,馬德鐘成個冧晒,而澳洲復課在即,父子又要短暫分開,直言不捨得,但仍死撐「冇理由一個大男人成日喺父母身邊,我都有私人空間嘛,哈哈,(其實邊個陪邊個?)佢陪我哋係真嘅。」

場地:ClubONE 淺水灣

髮妝:Sue Cheung/許智華

形象:Patryk Chaou

服裝:Hugo Boss

Let's block ads! (Why?)




June 18, 2020 at 09:09AM
https://ift.tt/2YR9kKT

幸福好簡單馬德鐘最愛阿仔炮製鋼琴伴奏早餐 - on.cc東網

https://ift.tt/3hBwT39

No comments:

Post a Comment